Thursday, February 22, 2007

Obat Ngentutan

 


Yuk Jah lungo perikso nang dokter.
"Opoko sampeyan ning?'' Jare doktere.
Yuk Jah terus cerito,


"Iki lho dok, wis sak wulan iki aku malih ngentutan. Sak jam isok ping sepuluh aku ngentut. Cumak untunge, entutku iku gak mambu ambek gak onok suorone, dhadhi gak onok sing ngerti. Lha iki pas aku longgo ndhik ngarepe sampeyan ae wis ping telu aku ngentut. Tapi sampeyan gak ngerti tho, mergo iku mau, entutku gak muni ambek gak mambu. Cumak aku malih gak enak dhewe, mosok arek wedhok ngentutan ".
"Oh, ngono tah.. Lek ngono tebusen resep iki. Seminggu maneh mbaliko rene maneh" jare doktere.
Pas wis seminggu yuk Jah mbalik maneh nang doktere.
"Wis enakan tah ?" takok doktere.
"Aku gak ngert i obat opo sing dokter kekno wingi, cumak entutku saiki kok ambune malih bosok gak karuan. Sampek kudhu nggeblak aku. Tapi untunge entutku sik tetep gak muni", jare yuk Jah.
"Berarti saiki irung sampeyan wis gak buntu maneh. Saiki tebusen resep iki yo" jare doktere.
"Obat opo maneh iku pak dokter ?" takok yuk Jah.
"Obat kopok.."


 


 


source: unknown


 

10 comments:

  1. dasar Singo memang edan ! kucing kok di peres ... hehehe

    ReplyDelete
  2. biar aja eudhaaan. biar blog nya makin rame.
    tapi senang kan dg banyolan suroboyoan?
    jadi ingat kampung halaman.

    ReplyDelete
  3. Singo cak Suroboyo. Yuk, mlaku mlaku nyang Tunjungan bablas
    Embong Malang. Ayune rek sing dodolan Rawon Setan.

    Salam,
    Arthur

    ReplyDelete
  4. Singo,
    Jarene, nek ngentutan, mangano Duren. Rak kenthut-e melok mambu Duren.

    Salam,
    Arthur


    ReplyDelete
  5. Mambu entut bar mangan duren
    Soal entut kok satu erte pada komen?

    Buah rambutan kok isine duren
    Ngentut kok gak leren-leren?

    WTO

    ReplyDelete
  6. temanku Ketut lahir hari Senen
    biar suka ngentut tapi keren

    sepatu butut ketutup semen
    aroma kentut rasa duren

    singolion

    ReplyDelete
  7. Sekarang ada Wingko aroma duren.
    Pas ngentut, mambu wingko apa duren?

    ReplyDelete
  8. aduh..apa sih kalian ini..kentut bau dibahas

    ReplyDelete
  9. biar rame, non dokter......
    bukankah dokter juga boleh mbahas kentut?

    ReplyDelete